Lämnat hem ....


Hej, har inte riktigt haft orken och lusten att blogga men ska försöka komma igång lite nu eftersom. Som sagt så har jag inte längre Bibbi kvar. Jag var tvungen att lämna hem henne pågrund av tidsbrist då Erika inte längre ville ha kvar Pegasus. Så jag fick ta över honom och lämna hem Bibbi till sin ägare. 

Det är ju ett tag sen hon lämnades hem men det känns otroligt tråkigt att hon inte längre är kvar, hon var verkligen världens finaste❤️ Saknar henne otroligt mycket. Vi hade precis kommit igång och hon hade hittat tillit till mig .Älskade älskade ponny, finner inga ord. 






Tack för allt älskade ponny. Lärde mig sjukt mycket under våran tid tillsammans❤️


Anonym

Ni är så fina tillsammans 😍 /Johanna

2015-04-04 / 00:30:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback