Uteritt!

Blev en uteritt idag på bästponnyn. Tog med mig Johanna och Pegasus som sällskap. Vi red ner mot hästslingan och in på en äng. Det första som händer är att vi galopperar och Bibbi blir rädd för något. Och slänger sig. Jag hänger på sidan och håller fast i manen.
 
Glider av och hon trampar olyckligtvis på min arm och  flyttar sig inte. Jag låg helt galet under henne med armen vriden. Jag var tvungen att lyfta hennes hov bort från den. Hoppade sedan upp och fortsatte rida. Ont gjorde det men inte så farligt. Haha trög ponny.. 
 
 
Såhär blev det... En inre blödning och skrapsår. 


Sara Fryk

Aj, såg inte ut att vara så skönt :/

2013-08-11 / 20:27:55
BLOGG: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback